Tuesday, October 4, 2011

My New Babe!

Hello everyone.. Sudah lame ek Im not update my blog because busy with my college stuffs, assignment and everythngs.. Now i would like to tell everyone about my progress.. Hehe.. Alhamdulillah my journey at Kuala Lumpur was awesome.. Pahir dan Getir dirasai di sini.. Kehidupan di Bandar lebih mencabar dari my hometown. Alhamdullillah I can survive it. Nassif bole cari rezeki tambahan disini.. Im stay here since June, 2011.. Almost 4 month dah. Maybe rezeki yang tuhan beri dekat sni lebih banyak berbanding di kampung halaman ku.. Alhamdullillah, Im going to buy a new car. Change my babe.. Hehe.. My car right now dah tua. Banyak berjasa kepada ku.. Hehe.. So, Nassif nk share jgk lah ape kete yg Nassif beli.. Korang tgk Gambar di bwah nie and korang nilai sendiri kereta tu mcm mna.. :-

Pic- BMW 640i CONVERTIBLE(taken at showroom)

Awesome rgt? Yes. I'allah.. Korang doa2 kan lah semoga get my new car. I'll buy this car with lite gold/ lite blue, reddish interior. The performance 0-100km/h is 5.7 sec. Bole lah.. Hehe.. Xperlah.. Dah ckup laju bgi ku.. Bole aku travel every weekends.

Ada satu hari tuh, Nassif pegi Pavillion nk tgk wayang. Suddently ternampak this car at entrance Pavillion tuh. Tercanggak jgk kan.. Tapi warna dier xberapa cantik iaitu Hitam and interior dier pun hitam..

Pic- This is the car

Bila tgk jer this car, nmpk mcm x catchy coz the colour and the interior. Luckily im not booking that colour. I'allah, i'll using this car. Skrg tgh tunggu kapal sampai. Hehe.. Kapal sampai jer, I can use it on the road. Doa2kan ek. I think this the end of my entry. Will update u later. See yaa!!!

0 comments: